sobota, 28 września 2013

Tour of London

Witajcie ;* Wczoraj późnym wieczorem z mnóstwem wspomnień, zdjęć i nowych ciuchów wróciłam z wycieczki do Anglii. Lot był szybki i spokojny. Dziś mam dla Was fotorelację z podróży do stolicy Anglii - Londynu. To miasto zrobiło na mnie niesamowite wrażenie.
Zwiedzanie rozpoczęliśmy w niedzielę z samego rana. Pogoda była ładna, przede wszystkim nie padało. Najpierw poszliśmy w kierunku Pałacu Buckingham. Później rozpoczęliśmy długi spacer w kierunku Big Bena i London Eye. Cały dzień na nogach, ale było naprawdę warto. Pomimo ogromnej kolejki, pokusiłam się o przejażdżkę słynnym London Eye . Widoki z góry były naprawdę przecudowne. Polecam wszystkim odwiedzającym Londyn. Później udaliśmy się w kierunku mostu Tower Bridge. Miałam również okazję przejechać się piętrowym autobusem. Oczywiście nie obyło się bez zakupów, głównie w Primarku. Można tam kupić świetne ciuchy w dodatku w bardzo niskich cenach. W kolejnych postach na pewno dodam jakieś stylizacje z z nowymi ubraniami. Często zakupy robiłam w sklepach typu "wszystko za funta". Są tam super rzeczy, naprawdę się opłaca.
Ogólnie jestem zauroczona miastem i jego mieszkańcami. Wszyscy są dla siebie mili i uśmiechają się. Uliczki mają w sobie wiele uroku. Wszystkie domy wyglądają podobnie. Przed każdym znajduje się ogródek. Nie mogłam się napatrzeć. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z podróży.

Gdybym chciała dokładnie opisać cały pobyt, to nie starczyłoby mi czasu na spanie.Mam jednak nadzieję, że choć trochę zachęciłam Was do odwiedzenia jednego z piękniejszych europejskich miast. ;)