niedziela, 1 września 2013

Hello September!

Wstając dzisiaj rano, spojrzałam na telefon i uświadomiłam sobie już tak totalnie w 100%, że nadszedł wrzesień. Pora pożegnać się z letnimi miesiącami .. Lipiec i sierpień zleciały strasznie szybko, ale wakacje były cudowne ♥ Wrzesień będzie miesiącem, w którym trzeba będzie przyzwyczaić się do codziennych obowiązków i porannego wstawania (nie mówimy tu o studentach :p) oraz niedługo trzeba będzie pożegnać ulubione sukienki i szorty.

Jutro zaczyna się rok szkolny.. oczywiście z tym dniem związana jest bardzo ważna kwestia- mianowicie CO UBRAĆ?! Sama do końca jeszcze nie wiem co włożę, ponieważ dzisiejsza pogoda nie sprzyja moim pomysłom, jednak przedstawię kilka propozycji, a osobiście wybiorę coś dla siebie pewnie dopiero jutro rano :P


1) WHITE LOOK - średnio oficjalne, jednak dosyć eleganckie i bardzo modne rozwiązanie :).

2) BLACK AND WHITE - również bardzo modne połączenie bieli z czernią, w sumie typowe dla rozpoczęcia roku szkolnego, łatwe i wygodne rozwiązanie.


3) COLOR - nikt jednak nie narzucił, że tego dnia należy ubierać się jedynie w czerń i biel, możemy postawić także na sukienkę w ciekawym kolorze oraz dobrać odpowiednie dodatki :).




Osobiście rozważam czarno-białą sukienkę + żakiet, lub kolorową sukienkę i marynarkę, jednak jeżeli pogoda nie będzie sprzyjała będę musiała wymyślić coś ze spodniami :> :)

Pozdrawiam :* Miłego ostatniego dnia wakacji :) !
Aga :)

5 komentarzy:

  1. Kolorowy akcent jest potrzeby w ten smutny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w szkole jest wymóg, że trzeba czarną spódnice i białą bluzkę, albo sukienkę bw :c

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na szczęście jeszcze miesiąc wakacji, ale najbardziej mi szkoda, że już nie można wyjść wieczorem w sukience czy w szortach tylko w grubym swetrze..

    OdpowiedzUsuń
  4. ja byłam ubrana na biało i czarno :) klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako nauczyciel też postawiłam na black and white! :)

    Zapraszam do siebie:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga oraz komentarze ;-)
Zapraszamy również do obserwacji, na pewno się odwdzięczymy :)
Na pytania odpowiadamy zazwyczaj pod postem ;-))