piątek, 25 października 2013

Go for a walk ;-)

Witajcie :-*
Tegoroczna jesień po prostu mnie zachwyciła. Mamy koniec października, a nie marznę wieczorami! ;-) Taką jesień lubię i mogę zaakceptować. ;-)) Ostatnio brakuje mi czasu... dużo nauki, ale tak musi być skoro w tygodniu mam 5 bio i 5 wosów, w dodatku w zakresie rozszerzonym! Dzisiaj zrobiłam sobie wolne z racji, że w moim liceum jest dzień patrona i kilka lekcji i tak by mi przepadło. Lubię takie przedłużenia weekendu :)
Ostatnio z Agatą widzimy się coraz rzadziej :< Ona wraca późno, ja późno.... ale mimo wszystko staramy się razem spędzać czas ;-) 
Nie można zmarnować tak pięknej pogody. Warto wyjść na wspólny spacer, popatrzeć na piękny, jesienny park i odpocząć od wszystkiego :) A ile jest do powiedzenia, kiedy nie widzimy się cały tydzień! :)


A teraz korzystając z okazji, że mamy kilka minut po 12, idę wypić pyszną, 'popołudniową' kawę ;-) Ostatnio stwierdziłam, że kawa jesienią jakoś bardziej smakuje ;-)

                                         
Najbardziej lubię Nescafe Sensazione Creme z dużą ilością mleka i łyżeczką cukru ♥
Oczywiście w moim dużym kubku ;-)
A Wy jaką kawę najbardziej lubicie? :)
Dajcie znać w komentarzach! ;-))
Buziaki :-**
Aga!

11 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądacie :)
    co do kawy - masz rację! jesienią i zimą smakuje najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So beautiful. Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  3. super post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/powder-life.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby Nas nie zaskoczyl snieg, rok temu o tej porze chyba spadl;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypiłabym sobie teraz taką dobrą kawkę:3

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny jest ten obrazek z "kawami":>

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby taka piękna jesień trwała jak najdłużej ;)
    Jeśli chodzi o kawę to wole herbatę ;D
    pozdrawiam

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oj z tą kawą to prawda :)) nawet i ja to zauważyłam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też bardzo lubię Nescafe Sensazione Creme :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też kiedyś piłam nescafe, teraz mam ekspres do kawy to głównie włoską kawę piję. Czasami w pracy jeszcze wracam do nescafe lub maxwell house ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga oraz komentarze ;-)
Zapraszamy również do obserwacji, na pewno się odwdzięczymy :)
Na pytania odpowiadamy zazwyczaj pod postem ;-))